Besviken, Arg och glatt överraskad

Jaja nu är det inte så illa som det ser ut i rubriken, Det är ju "bara" Ishockey vi snackar om. Men Ishockeyn betyder mycket för mig. Och när mitt HV viker ner sig så totalt mot SAIK så blir jag besviken, Vi ger allt när vi är på matcherna och vi stödjer laget i vått o torrt varför kan inte dom faktiskt visa lite hjärta då? Är det för mycket begärt?

Sen blev jag glatt överraskad över att se att folk hittar till min lilla blogg, Tack för dom värmande orden :) ni vet vem ni är!! Nu är det bara dagar kvar till Uppsala, Ska bli så himla roligt! Ivan du kommer inte ångra dig tro mig:)

Nähä gott folk, Nu är det dags att ta sig en vaaaarm dusch lite goá tabletter och somna in. Nej inte för evigt, bara tills imorrn bitti, Visst man blir lite emo av att bara ligga i sängen o glo, Men inte SÅ emo:P

Sen vill ja tacka sudd för att hon faktiskt glömde att gå till Intersport åt mig, TACK SUDD;)

Puss på er!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: sudoo

vsg Fidde ;) hade fullt upp med att fatta "lillemo" xD

2008-03-11 @ 22:23:48
Postat av: Martin

Hola Knugen!
Going for GOLD i Uppsala.

2008-03-11 @ 23:10:51
Postat av: Fiddelino

Sudd du kommer att döpas om till Lillemor här på bloggen om ja ska skriva om dig;)

2008-03-12 @ 07:10:51
Postat av: sudoo

hahaha, fulast ever ;)
Martin - JA, GULD SKARE BLI ;)

2008-03-12 @ 08:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0