Woollooloo

Alltså, det är sjukt vad slapp man blir av att sitta hemma. Innan tog man sig för att göra saker, men nu efter jag slutat jobba så händer det inte ett jäkla skit. Dagarna flyter ihop och man kollar på TV och spelar FM. När mina leder vill leka igen så ska jag motionera som ett jävla as:D ska aldrig sitta still. Tänk att få springa runt o jaga en boll lite eller vad som helst :)

Blev sent inatt igen efter att mitt fantastiska sällskap o jag tjötade tills det blev ljust igen, Vi måste lära oss att säga godnatt liiiiite tidigare;)

Jakob ringde innan, Kul o prata av sig lite, Han förstår min ilska lite vilket är bra, hehe blev ett långt samtal om vissa saker.

Nu precis innan jag skulle åka till Dennis hade till och med satt mig i bilen, då ringer han o säger kom vid 19 istället, hmn, jaja bara gå in igen o chilla ett tag till. Kanske hinner tjöta lite med H om jag har tur :)

Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: "H"

Tyckte du sa att du kört 2 mil? Ljuger du för mig :O :P hehe

2008-06-11 @ 17:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0