What a Wonderfull wooooooorld!

Fan det flyter på ganska bra nu, peppar peppar! Har inte så där jävla ont som jag haft innan, osv:)

Idag hoppade jag upp kvart i 8!!!!!!! Fattar ni hur tidigt det är?:P Så jag bestämde mig för att ta en promenad faktiskt, så jag gick ett par kilometer, sen tog jag en dusch, När dessa två aktiviteter var avklarade så var klockan bara halv 9!!! Så jag käkade till och med frukost, två knäckemackor och ett stekt ägg:D Fan vad jag känner mig duktig idag! :)

Nu är klockan 9:24 och jag vet inte vad jag ska hitta på med resten av dagen :S:P Lutar väl åt en vanlig arbetslös dag, Tillbaka till Aidensfield, Hem till gården, Doktorn kan Komma och till sist Cityakuten!

Äckel-Emma ska ringa sen o tjöta lite, kan ju vara najs! Sen ska H och jag försöka prata lite i telefon, ÄNNU mer najs:) om hon är på sitt ovanliga trevliga humör ;)

Nu ska jag sörpla kaffe och försöka hitta ett par strumpor!!!


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0