West Coast Riot in my heart!

Heej!

Nu var alltså West Coast avklarat! Oh jäklar vad glad jag är att jag åkte! En av dom bästa upplevelserna i mitt liv!!

Dagen började sådär med spööö regn i en timme ungefär, Jocke, Johanna och jag blev jävligt blöta. Men precis när Dom Lyckliga kompisarna skulle börja spela blev det uppehåll, och senare tittade solen fram också:)

Efter DLK så var det lita halvdana band tyckte jag så jag har inte lagt på minnet vilka dom var eller vad dom spelade:P Sen var det dags för den första konserten som jag faktiskt var lite intresserad av Lagwagon. Dom lirade riktigt bra med grymt bra mellansnack! Efter Lagwagon var det dags för nästa höjdpunkt! FLOGGING MOLLY. Där snackar vi Energi och fart:) Riktigt härligt, dom körde mkt bra låtar osv!

Then for tonight's main event, (iaf för mig) BAD RELIGION! Alltså det är nog en av dom bästa grejerna jag sett! Dom va helt otroliga. Så härligt att kunna stå o sjunga med i låtarna osv:) Damn måste se dom igen alltså. Sen efter Bad Religion var det Millencollin, dom förtjänar inte ens att skrivas med fet-stil. Dom var inte alls bra! Visst deras låtar var bra men live är inte deras grej.

Sen när jag var redo att åka hem laddade Jocke och Johanna om för att kolla på NOFX. Men det var inte min grej heller faktiskt, verkade inte ta spelningen på allvar vilket jag har lite svårt för att tka är en bra  grej, Men visst dom var väl roliga osv. Men om man ska lista kvällens framträdanden så blir det såhär.

1. Bad Religion

2. Flogging Molly

3. Lagwagon

4. Millencollin

Nu är klockan 15:30 och jag har knappt gått upp än eftersom jag sov till klockan 2 idag. Herregud!

Nu ska jag antingen sova ngn timme till eller lämna bilen jag lånat, får se hur det blir.

Puss på er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Ema

Du är slööööö :P

2008-06-27 @ 15:45:45
URL: http://aupairemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0