Värme, Mat, Värme, Mat, Värme, Mat

Jaa så kan man sammanfatta dagen, Det var jävligt varmt, En jäkla massa god mat :) Kan det bli bättre? knappast:P Men jag måste erkänna att när jag stod och väntade på att dom skulle springa ut hade jag lite ångest över att det faktiskt inte var VI iår. Usch kändes konstigt att det redan gått ett helt år. Jag menar vad fan har jag gjort på ett år? Inte ett jävla skit. Slitit på ett pissjobb osv.  Men jaja, Jag hittade iaf alla som jag letade efter och lämnade av mina papegojor:) Eller ja nästan alla, Jossan och Herr Hallonberg var lögn i helvete att hitta, Så dom fick varsitt grattis sms istället.

Sen när jag hittat Emelie, lämnat papegojan och lämnat HP´s plats ringer Emma o frågar om jag har Emelie i närheten. *hm* Näaee inte riktigt:P Men jag lovar Emma nästa gång ska jag tänka på at du vill prata med folk :D

Efter att vi stått där o svettats bar det av upp till Familjen Södergren för att äta lite hos Simon och säga grattis! Blev dock inte långvarig eftersom vi åkte till både Erik och därefter till Kaka! Oshit! KAKA!! läser du det här så hälsar Emmas london kompis Jonna att hon gillar dig och ditt smeknamn:D Men på alla ställena innebar det att man skulle äta:P Så när jag lämnade Oskar's place så somnade jag. Vaknade av att Martin ringde vid halv 9 o frågade om jag skulle komma o kolla på fotbollen!

Nu efter fotbollen har jag ägnat mig åt att vara fylletaxi, Sitter just nu och väntar på samtal från Kaka, känns liksom inte lönt att gå o lägga sig:P

SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAAAG LÅÅÅT OOOM OOOS FRJÖÖDAASS III UUUNGDOOOMEEENSs VÅÅÅÅÅR osv osv osv:) Grattis återigen Alla studenter! IMORGON ÄR NI ARBETSLÖSA ALLIHOP!!! MOHAHAHAH:D

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

HAHAHAHAHAHAHAHA :)

2008-06-08 @ 08:34:22
URL: http://aupairemma.blogg.se/
Postat av: emmas london kompis Jonna

Men fidde för faaen! :)

2008-06-24 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0