This is My Curse!!

Undrar vem fan jag retade upp i ett tidigare liv, Jag vill sova, Hjärnan vill sova, kroppen vill sova. Leder och muskler säger ICKE! 

Den där medicinen jag fick igår måste varit typ Koksalt eller ngt, det fungerar verkligen inte. Fingrarna på högerhand är helt svullna, När jag går känns det som jag går på glas! Jag är trött på det här! Jag vill inte mer!  Så länge jag mår så här är det inte lönt att söka jobb, Går ju inte gärna säga till sin blivnade arbetsgivare att jag kan bli sjukskriven nästa vecka! Då får man inga jobb. Men jag måste ju ha pengar också, det är mitt största dilemma just nu!  Tur att det finns personer i denna värld som kan muntra upp mig, annars hade jag inte orkat! Just nu tänker jag på en speciell :) Tack!!!!!

Fan om man ska försöka lägga sig ner igen? äh what's the point, bättre o spela FM Turgay har utmanat mig att ta ett turkiskt lag, enkelt när man inte ens kan uttala namnet på laget man valde.P


Puss på ER!

Fidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0