Studentbal!

Idag för precis ett år sedan stressade Fiddelino runt ska ni veta, Jag sprang runt utan skjorta för jag ville inte svettas i den innan balen osv, för det var ju SJUKT varmt förra året, och iår är det ungefär samma väder! Men den kvällen blev jäkligt lyckad ändå! Det var till och med inte så farligt att gå på röda mattan med allt folk runt omkring!

Idag är det många man känner som ska gå på den röda mattan men jag sänder en speciell tanke till Kaka!:P Kaka är rädd för mattan så nu ska jag peppa honom lite tänkte jag! DET KOMMER GÅ BRA OSKAR! Du är ju CS elit;) haha!

Så Alla som ska gå på Bal idag som jag känner typ kaka, micke, Emelie, Peter och många många fler!

LYCKA TILL :D Och njut! För man går oftast bara på studentbal en gång i livet och det är riktigt roligt! Och för satan kaka! Sup inte ner dig i smoking!! ;)

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är sjukt nervöst! :S har suttit stilla sen 11 i förmiddags pga att håret är fixat.. rastlös?! jotack! du kommer väl o kollar? :P

2008-06-05 @ 14:01:46
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0