Öland är avklarat!

Helgen blev bra faktiskt, Även om jag och Albin var lite pensionärsaktiga när vi somnade tidigt både i Fredags och i Lördags. Men i Fredags hade vi faktiskt anledning att sova tidigt. Efter dom drygt 20 milen till Öland så kan man ju tycka att man är framme. Men eftersom fågelskådar-Martin valt att åka så långt norrut på Öland som möjligt hade vi 10 mil kvar....

Men det gick ganska fort ändå faktiskt väl där uppe så tog vi Martins bil till Fyren för att Albin (som inte varit på Öland) skulle få se den. Det slutade med att dom två jagade fåglar runt den där förbannade fyren med sina kameror...Jag var redan efter ungefär 5 minuter så uttråkad att mobilen åkte fram och jag började nöta sms:P Jag menar jag resonerar så här, har man sett en fågel behöver man väl för fan inte stå kvar o kolla när det kommer 20 likadana till eller?

Sen skulle Social-Martin sova för han skulle upp och LYSSNA på fåglarna på natten också. ja ni hör ju själva hur han e;) så vi drog tillbaka till husvagnen o käkade Kyckling, både varm o kall. Det var faktiskt helt okej. Sen däckade vi framför TV:n

Lördagen bestod mestadels av sol sol och sol. Ni som känner Albin vet ju att han blir svart som en neger bara han visar sig i solen, så efter tre timmar i solen gav jag upp iaf, då var jag rosa typ:P Men det har lagt sig lite idag och jag har börjat få en liiiten lätt brun färg. Sen mötte vi Fågelskådar- Martin i färjestaden och fikade lite innan han skulle åka tillbaka till Anneberg, medans han gjorde det åkte jag och Albin till Borgholm o käkade en riktigt god middag på en resturang där, Sen åkte vi hem och skulle kolla på Matrix Reloaded, jag kämpade som satan för att hålla mig vaken hela filmen, och mitt när det var som mest spännande så blir det svart i rutan och så står det, TO BE CONTINUED, Blir man förbannad då eller? Då gick jag o la mig i ren protest...:P

Idag städade vi ganska fort och åkte hem för att vi skulle kunna se Fotbollen Sverige-Ukraina som börjar om ett par minuter på TV. Måste säga att jag är ganska nöjd med helgen! Albin o jag lyckades att inte slå ihjäl varandra, Great Sucess:D

Nu ska jag lägga mig i soffan!:)

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0