My Pain is God's Love

Hooj Hooj!!!!

Idag är det midsommardagen och jag är inte bakfull :D Jag är så stolt över mig själv :P Kändes väldigt bra att inte ta en enda droppe alkohol igår, och jag hade riktigt roligt ändå :)

Dagen började med att jag och bror drog till Eksjö och hälsade först på Farmor och Farfar sen storebror på berget, Lillebror hjälpte storebror att fixa hans bredband medans jag lekte med Alice:P bra arbetsfördelning tkr jag:)

Sen drog vi hem och Fam Juhlin och Fam Libb kom hit för att fira midsommar, pappa libb hade ordnat med en femkamp som jag vann utan att delta hela tiden, fattar ni hur överlägsen jag va?:P Jag vann en tia-lott och ett paket Toffifee, Dessutom var det vinst på tia-lotten:D

När middagen och fika var avklarat drog jag till DM-meister i Forserum och kollade på en film, Crank hette den tror jag, Jävlar så bra den va:D Alltså det var ju inte Forrest Gump direkt men ändå riktigt bra film! När filmen var klar så var vi hyfsat trötta men då var det Borat på TV! Han snackade rakade brudar med en guvernör i USA så jäkla roligt, han är så jäkla pinsam men ändå så rolig, kan inte gå fel liksom :)

Sen åkte jag hem H höll mig sällskap i telefon så jag inte somnade på vägen hem, H hade ngt dryganfall igår natt men det fungerade ganska bra ändå;)

Idag är det Tima's avskeds "fest" i kyrkan och jag ska dit tror jag. Har ju blivit lovad att kolla på Holland-Ryssland med klockan 21 vilket jag sett fram emot lite :D Holland har spelat så jävla bra!!! Lovar dom kommer vinna EM!

Nu ska jag ta en jävla massa tabletter så jag kan gå ner till duschen sen!

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: H

Tack för den du! :P O hallå Holland kommer INTE vinna EM :/ då e de skit rent ut sagt.. :)

2008-06-21 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0