Monstermördarmygga!!

Jag har blivit attackerad i sömnen!! Något har bitit mig, Jag kan garantera att det är en konspiration med både ryssar, tjecker och ja ni hörde gott folk, MONSTERMÖRDARMYGGORNA!!! Mitt ögonlock gör ont! :/

Pratade med H inatt, Nu ska jag outa hennes riktiga namn, dom flesta som läser vet redan vem H är :) Hon Heter Hannah! och vi pratade inatt igen :) Lääänge, hehe vi kom fram till att vi är lika knäppa båda två:) Vi får väl se vart det tar vägen så att säga! :)

Idag vaknade jag klockan 11 och det kändes som om jag blivit överkörd av tåget:S jag va helt slut:P kroppen värkte en del också! Jag skulle egentligen åkta till Försäkringskassan idag men jag pallade inte, så det blev bara en sväng till Sjukgymnasten, Han är bra! Han kan fixa allt, Först böjer han lite på mina ben, sen ger han vägbeskrivning till West Coast Riot som vi ska på på torsdag!!!!! Fattar ni, man kan nästan börja räkna timmarna till Bad Religion kliver in på Scen!!!


Nu ska jag ta en sväng runt Laeryd och sen prata lite med Hannah tror jag:)

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: H

Shiit e de de som e mitt riktiga namn :P hehe..jaja då vet man själv me de nu :)

2008-06-25 @ 00:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0