London calling!

Dagen började tidigare än väntat, runt 10. Sen satte jag mig vid datorn o drack lite kaffe, läste Aftonbladet osv. Sen för första gången på flera månader så lyckades jag och Emma prata lite med Varandra:) kul o höra av henne faktiskt, Har nog inte pratat med henne sen i början av April tror jag. Men vi har ändå alltid ngt att prata om :) Måste ju hålla henne uppdaterad om mitt "jobbsökande" schhh Emma;)

Hon skickade över bilderna hon tog åt mig när jag var i London o hälsade på henne! Vissa är riktigt bra! ;) mäster fotar'N! Om jag lyckas att lägga in bilder på den här förbannade bloggen så ska jag visa ngn bild. Men jag har inte riktigt koll på hur man gör det faktiskt....

Nu väntar jag på käk sen MÅSTE jag försöka läsa lite i boken, flera dagar sen sist nu.








Sir Bobby Utanför Wembley! Utan tvekan det häftigaste jag sett :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0