Lååååång dag!

Jäklar va lång dag det blev, Satt på sjukhuset och fick dropp i typ 9 timmar idag :S Tiden gick jäkligt sakta och mot slutet tröttnade jag till och med på FM. Då är det illa mina damer och herrar!

Sen när jag äntligen kom ut därifrån drog jag till Martin och käkade lite. Hanna bjöd på kladdkaka och sen somnade jag i hennes soffa till polisskolan. Konstigt att man kan bli såå trött när man gjort så lite idag:P

Inatt blir det sent igen, Detroit har återigen chansen att avgöra Finalen i NHL och det måste man ju se, idag får jag sällskap av min bror med verkar det som, ska väcka honom när det börjar vid 01:45 :P

Nu ska jag kolla på Sverige pussas o kramas:P haha Bjööörn Guuuustaaavsson:D


Puss på Er särskilt en.

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: killen bredvid:)

björn tar timeout resten av sommaren :'(

2008-06-04 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0