jallaaaaa

Kan det inte va torsdag nu??? Jag vill ha TORSDAG!!! Imorgon spelar Bad religion i Göteborg, Jag tror inte jag sett fram emot något så här mycket på flera år!!! Det känns som om det är dagen innan julafton eller något liknande:D

Hans ringde och väckte mig vid 10 idag, han ville käka lunch. Man tackar inte nej till Handav så det blev en kebabtallrik hemma hos honom! Han har semester nu den late så han höll på att fixa i trädgården! Spännande må jag säga!!

Jag anställde min bror för att städa Birgitta nu, ska lämna henne hos Moster ikväll när jag ska ha hennes bil till Göteborg. 50 spänn är väl rimligt för en städning?

Och till Emmas-london kompis Jonna säger jag bara, HAHAHAHA :D


Puss på Er


Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0