Jag trodde det var ett djur men det var en ko!

Hoooj Hoooj Hoooj

Dagen har varit sjukt lång eftersom den aldrig slutade igår, Sa godnatt till Hannah runt klockan 3 igår natt, Sen var det lögn i helvete att somna, gick verkligen inte! Så när Morsan väckte mig vid 8 försökte jag fortfarande somna! Sjukt!

När jag dragit mig upp igen idag på morgonen så drog vi till Lager 157 och jag shoppade loss totalt! Har nog brännt minst 2000 idag. Men det var det värt, riktigt fina kläder där faktiskt!

Sen när vi äntligen kom hem så dök Albin upp. Vi hade bestämt oss för att hälsa på folket som var på scoutläger, Sagt och gjort vi drog till Tranås och vi gled runt på scoutlägret ett par timmar och jag fick uppleva mitt första lägerbål vilket inte sa mig så mkt men jag har upplevt det!! Frös som en jäkla hund på slutet!! :S

Värsta är ju att man inte hunnit prata med Hannah alls idag:(  Sen hon tappade bort sin mobil kan vi bara prata över msn och det är inte jättelätt att tajma in så att båda är vid msn samtidigt:( Men jag hoppas jag ska hinna säga hej innan jag somnar! :)

Ska tydligen hämta brorsan i stan sen när han ringer också, lagom roligt men det måste ju göras liksom! Får väl se när han ringer, jag hoppas på runt 12 så man är någorlunda vaken imorgon. För imorgon ska jag och Jossovich på bio, sist vi var på bio fick vi extra biljetter för projektorn dog, så vi tänkte dra o kolla på Don't mess with the Zohan:P Kan väl fungera? :)

Take Care Bitches och kom ihåg, Kor är inte djur!


Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha som sagt, kolla jag trodde det var ett djur med det var bara en ko ;)

2008-06-29 @ 00:01:46
Postat av: Hannah

Såå du kom upp till sist då :P hehe..

Jaa tur vi fick pratat iaf ikväll! =)

2008-06-29 @ 02:29:08
Postat av: stekis;)

du slog ju nytt rekord iaf;)

2008-06-29 @ 12:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0