Jag har mördat!

Jag är en mördare, och jag ljuger inte!! Idag när jag åkte hem från Sjukhuset så körde jag på en skata!! Sånt jävla otäckt ljud när den slog i bilen, och man hörde verkligen hur den studsade under bilen också:S bläää.

Som sagt har varit på sjukan idag, Inte lika många timmar idag dock men ändå segt, särskilt när man hamnar jämte världens gnälligaste människa,  kvittade vad dom stackars sköterskorna gjorde så var det fel. Hon fick ingen mat, hennes dropp gick långsamt osv osv osv. Herregud, trodde jag skulle strypa henne med min droppslang efter ngn timme. Jävla kärring rent ut sagt! Sköterskorna där är underbara. Dom gör verkligen allt för att man ska trivas så jag tyckte verkligen synd om dom när den där jävla kärringen skällde hela tiden!

Igår tog jag steget o ringde till H, och hör och häpna hon svarade:D så det måste ju betyda att hon finns på riktigt :) och bäst av allt, hon verkar faktiskt vara minst lika dum i huvudet som jag :D haha:) en timme i telefonen bara flög iväg igår tills hennes batteri dog :/ Men får väl ta igen det en annan dag:)

PERSONLIGT MEDDELANDE TILL ÄCKEL-EMMA :D

EMMA THEO WALCOTT HAR NUMMER 32!!!!!!!!! Jag hade feeeel :P Så om du ser det här kan du ju anteckna det nummret istället:D ps tack för hjälpen med tröjan:) DS

Ikväll blir det fotboll i källarn som vanligt, Italien-Frankrike, kommer bli en jäkla match tror jag:) Spännande!

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: H

Jaa minst sagt..Men du e noog liite värre tror jag ;)jag e bara dum i hoet när jag vatt på spriten :P hehe

2008-06-18 @ 00:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0