Hur kommer det här sluta?

Idag slog jag på text-tv när jag käkade frukost och då får man en örfil till, härom dagen skrev jag ju att Per Ledin flyttar till NHL, nu drar Andreas Jämtin också. Tvivlar på att HV kommer hinna fylla alla luckor innan säsongen börjar, iaf inte med tillräckligt bra spelare. Man kan ju bara hoppas på att Thedenby, Önnerud och dom andra från Juniorlaget pallar med att briljera i höst. Annars blir det jobbigt, JÄTTE Jobbigt.

Gårdagen tillbringades delvis i sängen och delvis vid skrivbordet, Tur att H lyckades hålla sig vaken o hålla mig sällskap:P *hm*  Fattar inte hur klockan närmar sig tre varje morgon innan man kommer i säng. Måste bli ändring på det. Hela dagen försvinner ju när man sover till typ 12.

Just nu sitter jag och väntar på ett Äckel-Emma ska ringa, måste fjäska lite för henne så hon åker och handlar en ny Arsenal tröja åt mig:)

Så tills vi hörs igen! Fuck off bitches;)

Puss på er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: H

vadå hmm? jag hade klarat mig längre än dig ju :P

De kan bli tidigare om du bara säger till jue! :)

2008-06-16 @ 16:41:57
Postat av: Ema

Fyllo :P

2008-06-17 @ 15:47:29
URL: http://aupairemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0