Högre klass!

Så nu har man varit o kollat på dom blivande studenterna i parken, Visst dom var fin! Vissa jättefina! Men jag måste säga vi 88:or höll högre klass:P

Kul och se alla så finklädda, Erik imponerade stort faktiskt! Ovant o se honom utan långt hår! Och Jossan var jättefin i sin klänning! Och Emelie! Jag hann inte ropa på dig! Men jag såg dig allt! Du va också jättefin:D

Men 89:or Ni har inte en chans mot Oss!! Hoppas bara inte kaka snubblade på mattan sen;P

Fan måste ringa doktorn så fort det inte är helgdag, Med andra ord på måndag. Fick ny medicin igår och det har inte hänt ngt :/ Ska ta o se om det är möjligt att sjukskriva sig lite samtidigt, Inte precis som om jag är kapabel till att jobba nu ändå :(


Fidde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0