Heja Sverige friskt humör röva hänger utan för!

Idag gäller det, Sverige måste ta poäng mot Ryssland för att gå vidare ur gruppen, och vet ni en sak, jag tror dom klarar det. Känner på mig att Henke kommer briljera ikväll :) H visste inte ens att Sverige spelade, hon håller hellre på Italien vilket gör mig lite ledsen faktiskt. Vad är det för Svensk liksom?:P

Blev sent igår igen, fan kommer verkligen inte i säng i tid längre:P men jag lyckades faktiskt ta mig upp runt halv 12 idag istället. Satte mig och slog upp den sista Stieg Larsson boken :/ Vad ska jag göra sen liksom? Dom har ju varit min räddning sen jag blev arbetslös:)

Blev sjukskriven igår när jag var på sjukhuset, frågade min läkare hur lång tid det tar innan min medicin ger någon effekt, vet ni vad fanskapet svarade? 6 månader!!!!!! :O 6 jävla månader till med det här? eh nej tack. Så då sa jag till honom att då får du fan sjukskriva mig för jag kan inte ta ett jobb som jag mår nu, Då blev jag sjukskriven resten av sommaren. Så imorgon blir det att dra till Försäkringskassan och Anmäla sig sjuk, Måste ju tydligen fjäska för dom också så att man får åka utomlands. Annars kan man bli av med sjukpenningen, :S Jävla land man bor i egentligen.

Ska ändå försöka ta o gå en lång runda sen, kommer ändå inte få mkt ondare liksom så man kan lika gärna gå. Får väl se om jag får med mig morsan och gå Runt Laeryd eller ngt.

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jonni

haha va bra!! da har jag nat att se framemot! Kan inte strunta i mina regler for jag har skickat hem andra boken.. men men om bara tre veckor sa! Ha det toppen!

2008-06-18 @ 17:29:59
URL: http://ettarifrankrike.blogg.se/
Postat av: Ema

Skäll inte på Sverige! Du ska bara veta hur bra vi har det där hemma! Fast jag tycker synd om dig babe. Väldigt synd! Men du fixar ju det, du är ju grym ju! Och du, tröjan fixar jag. Men äckel kan du vara själv. Eller ja, det är du ju redan, fyllo :P Saknar dig vännen min, snart ses vi igen :)

2008-06-18 @ 23:39:26
URL: http://aupairemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0