Glad Midsommar!!

Jaha, då var det midsommar igen! Återigen vill jag påpeka hur sjukt fort tiden går egentligen:S Jag hänger inte med riktigt! Årets midsommar blir den lugnaste på flera år :) Det ska bli riktigt skönt, Blir att äta lite med mor o far och deras vänner här hemma sen ska jag hem till Dennis och kolla på nån film och chilla bara:) Både han och jag fick nog lite för mkt av dom alkoholhaltiga dryckerna förra veckan så vi bestämde oss för att idag blir det bara cola:P

Igår kväll ringde Albin och sa att det va Movie time hos kaka, det kan man ju inte dissa bara, även att den första filmen var den värsta jag sett på länge, The Weatherman med Nicholas Cage, Herregud. Får ni erbjudande om att se den filmen så spring skrikande ut ur rummet så fort som möjligt, det var den värsta skit jag sett, 1,5 ångest bara:S Usch inte min grej:P  Men Western filmen vi såg efteråt var lite halvbra ändå, var bara det att vi började se den alldeles för sent! Kom hem vid typ Halv tre inatt, jag va så trött då. Men H var inne på msn så då pratade jag med henne till halv 4 för jag vill ju inte vara taskig :P Har hon suttit o väntat på mig så måste man ju vara lite social:)

jaa just nu är klockan 12:48 och jag väntar på att brorsan ska bli klar i duschen så jag kan skölja av mig lite så vi kan åka till Farmor och säga hej:) Ska se om vi hinner upp till brorsan på berget en sväng också!  Sitter och lyssnar på Metallica vilket var jävligt länge sen! Jäklar så bra Overkill är! Ulrich's trummor i den är helt otroligt! Kommer inte på vad jag ska ha på mig idag så det blir Arsenal-tröjan faktiskt, mest för att reta Dennis ikväll, ni som känner Dennis vet att han HATAR Allt, givetvis är Arsenal en av dom sakerna han hatar överallt annat så ikväll ska vi provocera till MAX :D

Nehe nu verkar det som om brorsan är färdig! Min tur alltså! Återigen önskar jag alla som kanske läser den här bloggen (antar att det inte är så många) En riktigt glad midsommar!!! :D


Puss på er! (särskilt H)


Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0