Fiddelino is going to Rome!

Nu är flygbiljetter och Hotell bokat, från den 4:e augusti till den 13:e Augusti befinner sig jag och DM i Rom :D Kommer bli najs som få! Bestämdes även att vi skulle försöka hitta på ngt på midsommar, så är det någon som har ngt förslag så kom gärna med det :D

Men det är ngt som gör mig orolig, kan inte sätta fingret på vad det är, ngn slags klump i magen som jävlas med mig och jag har klurat ett par timmar på vad det kan vara men utan resultat.

Dagen har varit som den har vart liksom, hunnit prata lite med H iaf vilket känns bra! :) Skåningar alltså :)

Nu ska jag kolla på Rocky III, kommer bli riktigt gytt.


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0