Du gamla du fria....

Idag är det Nationaldagen, men det känns faktiskt inte så högtidligt. Dagen är som vanligt, Jag gick upp läste Stieg i solen och sen hamnade jag här framför datorn:P

Imorgon börjar EM :D Som jag har väntat och längtat, Studentfirandet kommer inte bli långvarit imorgon har bestämt mig för att vara hemma klockan 16 då första matchen drar igång, Schweiz-Tjeckien tror jag det var! Ikväll är det fotboll på Granvalla också! Annebergs GIF mot Lommaryd, funderar på om man ska gå upp och kolla på när Ivaano som för övrigt fyller 18 idag briljerar!
 
Ja som sagt så fyller Ivan 18 :) jag gillar Ivan! Han är en bra vän även om vi inte umgås så mycket nu på sommarn men på vintern blir det en hel del bandy! Så grattis ivan:) Hoppas du får en fin födelsedag, Du är min Favorit Kines :D

Blev lika jäkla sent denna natten, jag måste försöka vända på dygnet, Jag sitter uppe alldeles för länge och sover alldeles för länge på dagarna, Det håller inte i längden. Men just nu finns det mkt att göra på nätterna;)

Idag för ett år sedan letade sig HPB0407 ut i skogen för att klä vår vagn till studenten, jäklar vad vi jobbade med den där vagnen, medans vissa satt i gräset och kollade på:) Men det var ändå en mysig kväll:) Den här veckan har jag saknat klassen som satan, Tänk vad roligt vi hade sista veckan, Jag, jocke, Frida, Emma och alla andra! Många av dom har blivit vänner för livet andra har jag inte sett röken av sedan studenten!  i vissa fall är det väl lika väl:) Andra skulle ja inte klara mig utan så är det bara!!

Usch nu blev jag emo, jag vill gå i skolan igen! Men inte högskola! Jag vill ha HPB! NUUU!


Fiddelino!!

Kommentarer
Postat av: Ema

Heja HPB! Jag saknar också klassen. Fan vad roligt vi hade sista tiden! Nu är vi liksom... vuxna... Åh, ge mig student, NU!

2008-06-06 @ 18:11:58
URL: http://aupairemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0