Du är plats 262 i kön

Försäkringskassans telefonsystem är underbart, Tänkte jag skulle ringa istället så jag slapp åka till stan så tidigt. Men då är det en röst som säger att min väntetid är beräknad till 1,5h:P Gissa om jag la på? Men sen fick jag en snilleblixt och gick in på deras hemsida och hittade en sjukanmälan där. perfa:D Så nu behöver jag inte åka till stan förrän typ halv tre:) Ska till Göran och träna lite om kroppen vill. Natten har ärligt talat varit för jävlig, ont överallt. Borde ju fan ge sig nån gång? Tur att H håller humöret uppe på mig iaf:) jaa andra hjälper ju till också givetvis men hon jobbar på det lite extra:)

Nu ska jag käka lunch och kolla på Hem till gården :D


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww, Du e för go Fredrik!

De visste jag inte, men då ska jag försöka ännu mer =) hehe

2008-06-19 @ 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0