Dörrterror!

Idag har jag skrämt iväg Jehovas vittnen för gott hoppas jag, Idag när jag käkade frukost så ringde det på dörren och jag öppnade. Utanför står en väldigt uppklädd herre och förklarar att han vill berätta om bibeln för mig. Han ändrade sig ganska fort när han såg vad jag hade för T-shirt på mig. Jag hade på mig min nya Bad religion T-shirt. Ni som inte vet det så är BR's logga ett Kors som är överstruket:P hahaha vilken jävla blick jag fick av honom. Jag var inte otrevlig eller ngt jag förklarade bara att jag inte var intresserad, för första gången någonsin har Jehovas inte fortsatt att tjöta, han tackade bara för sig o vände sig om :D

Sen när jag fixat lite så kom Alice på besök med storebror en stund. Jag hann inte leka med henne så länge för jag och Jossan hade bestämt att vi skulle iväg och kolla på Don't Mess with the Zohan! Gott folk, får ni möjlighet att se den så gör det!! Adam Sandler är kung så är det bara! Till och med som en Israelisk agent!

Ikväll är det EM-final! Spännande faktiskt, jag hoppas att Spanien vinner:) Cesc Fabregas kommer att pumpa sönder Chelsea-äcklet Ballack! Så jag säger bara FORZA ESPANA!!!

SKa chilla lite nu innan jag drar bort till Missionskyrkan för att kolla på fotbollen! Later bitches!!

Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Ema

Hahaha klockrent! Men du är hemsk, det vet du va? :P Saknar dig vännen!

2008-06-29 @ 21:22:46
URL: http://aupairemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0