Det började bra!

Trots att inte Grekland ville bjuda upp till fotbollsmatch genom att bara rulla bollen i backlinjen stora delar av matchen så lyckades Sverige vinna :D aah det känns så gött! Nu kan vi kanske gå vidare från Gruppen, vem vet?

Dagen har varit lugn, Hade jävligt ont idag på morgonen, Morsan fick ge mig värktabletter sen va det bara att somna om och vänta på att jag skulle kunna ta mig ur sängen. Folk undrar varför man är bitter? Men va i helvete tror dom liksom? Jag kommer knappt ihåg sist jag mådde bra en hel dag. Jag kan bli så förbannad när folk säger att man är sur o irriterad, Klart som fan jag är sur och irriterad! Säger bara en sak, Testa själva så får vi se vem som är sur och irriterad sen, Helvete!!

nää nu ska jag vänta på att H loggar in och att Rocky ska börja :) najs Najs!


fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jo men de va mamma som tyckte att jag skulle gå dit :S.. vet egentligen inte varför! :P

2008-06-11 @ 10:35:31
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0