Den Blomstertid nu kommer.....

Idag är det stora sluta skolan dagen i Nässjö. Lillebror slutar 9:an idag :O  det är helt sjukt vad tiden går fort, det känns som igår när man hörde Andreas skrika efter mamma när hon lämnade honom på dagis, Hans skrik ekade över hela skolgården då:P  Men han har vuxit upp också :) Det är inte alltid vi kommer överens men han är en bra lillebror! Han hjälper mig väldigt mycket när jag inte mår bra och även om han själv inte tror det så tycker jag om honom väldigt mycket! Så Grattis brorsan! Hoppas du kommer in på Handels nu så du kan gå i storebrors fotspår:)

Det är något speciellt med skolavslutningar i kyrkan, det är mysigt liksom! Sen va det ju lagom coolt när Kerstin drog igång Eye of the tiger på Orgel :D Gåshud på det!  Men det bästa i kyrkan idag var tveklöst från en Annebergare! Lina Utter som sjöng Release me! O M G hennes röst va helt otrolig!

Ikväll lutar det åt att det blir Fotboll ute i Forserum igen, Ska ändå hämta Andreas inatt när han har supit ner sig. Så DM o jag ska kolla på Holland-Frankrike :D FORZA HOLLAND! Blir nog en pizza då me;)

Nu ska jag koka kaffe åt la famillia och Marianne vi ska käka tårta och gnälla på brorsans betyg;)

Puss på ER! Särskilt till Andreas idag då! :)

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: steket

naw thanks broo ;D

2008-06-13 @ 11:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0