Better off dead

Visst jag är väl lite bakfull, visst jag har spytt hela natten, visst jag har sovit med huvudet i spybaljan. Men värken jag har idag slår allt det där. JAG KAN INTE RÖRA MIG! Med tårarna rinnandes ner för kinderna fick jag ringa till brorsan som var på nerevåningen så han kom upp och hjälpte mig till toaletten, Min bror är en klippa!! Love you broo. Senaste veckorna har jag ju haft ont lite hela tiden, men idag. Herregud, det är hemskt på riktigt. Det är då man faktiskt börjar undra vad i helvete lever man för?


Fidde


Kommentarer
Postat av: fiaah

Ha en bra dag!=)

2008-06-15 @ 13:37:05
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: syrran

Hej brossan!

Hoppas du hade kul på festen tråkigt att du inte mår bra med värken....

Så du hade sällskap av urban inatt hahaha... vad sa syster yster.

kram

2008-06-16 @ 07:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0