Angermanagement!

Idag har jag bara fått höra sluta va så sur osv, visst jag har nog inte varit på mitt vanliga strålande humör. Men nästa jävel som säger åt mig att sluta sura ska jag dra den här ramsan för.

Testa själv att i 6 månader gå upp varje morgon och kroppen känns som om den precis blivit överkörd av en buss, Varenda liten led värker. Om dom har det så i 6 månader och fortfarande är lika äckligt jävla pigga o glada, Då ska jag också sluta sura, Tills dess så ska ni veta att jag har inte bara bra dagar där jag är glad. Ibland måste jag också få sura och känna mig liiite uppgiven, så är det bara.

Imorgon är det student och jag har lovat o hjälpa till med Tonårs presentutdelning, vi får väl se hur det går. Men jag tänker springa över alla studentuppvaktningar fort som saaatan för kl 17 börjar det som jag har väntat på EUROPAMÄSTERSKAPEN I FOTBOLL :D:D:D Så en månad framåt ska jag kolla på minst två fotbollsmatcher om dagen, FUCK söka jobb....

Till er som ska ta studenten imorgon!

Grattis till Er allihop, jag ska försöka säga grattis till så många som möjlig imorgon utanför skolan men jag kommer långt ifrån att se alla jag vill se. Så jag kör en masshälsning här:) Har en känsla av att det kommer kännas jobbigt att stå utanför dörrarna på brinell imorgon och veta att det redan gått ett år sedan man själv sprang ut :/ Usch det känns hemskt o bara tänka tanken liksom! Men det var också en av dom bästa dagarna i mitt liv:) Champange frukosten Veronica fixat, säga hejdå till Ulla-brita (vilket var riktigt jobbigt, det var inte långt ifrån tårar) Säga hejdå till klassen! Vi höll inte alltid sams men sista halvåret var riktigt roligt vågar ja påstå:) Jag gjorde mycket saker jag inte är så stolt över i både 1:an och 2:an, Särskilt mot två personer. Tänker jag tillbaka på det så var jag ett jävla as! Men ända sen jag faktiskt märkte att jag var ett as mot dessa personer har jag försökt att gottgöra dom:) Och en av dom har faktiskt blivit en av mina närmsta Vänner! Oj nu spann jag iväg lite kände jag. men skitsamma :) Min blogg så jag bestämmer ;)

Nu ska jag sova, ska bara säga godnatt till H sen måste jag krypa ner, ska träffa martin och Linda klockan halv 11 imorgon fm.

Så godnatt på ER!

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0