When you have a bad day!

Vaknade idag och benen ville inte vara med alls:/ Jävla skit. Tog mig ner till soffan iaf, så nu blir det väl att sitta här idag! Fan hade hoppats det skulle hålla tills jag kom hem från Rom iaf, men men. Hoppas det håller, så om någon känner för det så håll en tumme ffs! :P

Dagen blev ju inte bättre när jag slog upp tidningen och får se att en av IFK Nässjös bästa spelare flyttar till ett lag som jag personligen absolut inte tål, nämligen AIK. Så nu ska jag sura lite me tror jag, men jag förstår henne också, utbildning går före Bandy. Men det svider lite när det är AIK! Spelar ingen roll vilken sport det är, men AIK är ett riktigt pissiröva gäng för o citera en god vän till mig.

Gårdagskvällen va lugn pga värmen, haha jag är verkligen inte gjord för värme, satt mest o led hela dan:P haha. Men på kvällen pratade jag med Hannah och hennes syster Martina, dom två tillsammans är en, jaa vad ska man kalla det. En spännande kombination?:P haha

Nu ska jag svettas lite

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0