Victoria Concordia Crescit

hooj:)

hann faktiskt träffa Emma idag :) Kul o se henne igen! och bäst av allt! Hon hade med sig min nya Gunners tröja:D
Den va grymt snygg faktiskt, mycket snyggare i verkligheten än på bild så det kommer bli att använda den hela helgen;) Det coolaste med den var utan tvekan att det står Victoria Concordia Crescit i nacken på tröjan vilket betyder Victory trough Harmony, det är Arsenal's motto :)

Men en annan grej jag fick idag som gjorde mig glad var från Hennes lille kille hon varit Nanny åt i ett år nu, Piers! Jag har nog träffat honom i ungefär en timme totalt:) Men han kommer ändå ihåg mig! Så idag fick jag en teckning av honom som han hade ritat:)  Så jag tänkte jag skulle skicka med något tillbaka till honom nu när Emma åker igen:) Om jag bara kan komma på ngt bra!

Nu ska jag käka en macka ! Take care bitches;)

Puss på er

Fidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0