Veckoslut igen!

Shit, helt otroligt va fort tiden går alltså. Snart är juli slut med!! Känns som om tiden snurrar fort som fan men jag står still på samma plats!

Idag blev jag väckt av telefonen! Det va Emma hon lät oförskämt pigg när klockan bara va 10. Jag veeet att Klockan e mycket när den e 10 men jag kommer ta mig fan inte i säng innan 3! går bara inte:P  Iaf, så blir det nog att leka med Emma i eftermiddag :) woho!!

Fick en till glad överraskning nu när jag slog på TV:n det är ÅSA-NISSE :D haha han e så jäkla rolig även att filmerna är från 50-talet!

Martin kommer nog om en stund och sörplar lite kaffe med mig! trevligt trevligt!

Sååå eftersom det faktiskt fortfarande är Morgon och jag för en gångsskull är vaken så GOOOMORRROOON :D


Puss på Er, särskilt till Hannahlito :)

Fidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0