Vart är världen på väg?

Klickade in mig på Aftonbladets hemsida nyss, och det som stod överst gjorde mig rädd för mina med människor! Ärligt talat, Det var en kvinna som kommit in till en akutmottagning i New York. I väntrummet hade hon blivit sjuk och hon föll ned på golvet medvetslös, Hon dog tillslut på golvet och ingen hjälpte henne!! INGEN! Hur fan kan man göra så? Det värsta är att hon låg död på golvet i 1 timme innan någon kom och hjälpte henne! Helt jävla otroligt!

Jag vet inte med er men om jag såg någon som låg avsvimmad på golvet eller ute någonstans så skulle jag inte fortsätta att gå! Jag hade stannat!  Jag skiter i vad folk säger om USA, men det är ett skitland!

Fick sms av Emma innan:) Alltid roligt, Saknar henne nu! Det är 5 månader sen jag såg henne sist! Emma är som en syster! :) Men snart kommer hon hem! Jag hade datumet i huvudet nyss när hon skulle komma hem men det har jag fan i mig glömt nu! Men tror det är typ 10:e juli :D

Hannah har börjat jobba den här veckan och jag måste säga att det suger för hon börjar jobba nån gång på eftermiddagen och kommer hem runt 12, när ska vi hinna prata med varandra nu? Iofs pratade vi två timmar i telefon igår kväll :) Mysigt faktiskt! Men det jag ville säga var att jag saknar att prata med henne på dagarna :) och kvällarna och ja typ nu.


Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Petra

du får inte skriva så för jag vill ha hennes sällskap på jobbet!!!



MVH HAnnahs syster Petra :D

2008-07-02 @ 02:04:51
Postat av: Ema

5 månader... det är ganska lång tid hörrö... Saknar dig också! Men snart ses vi :)

2008-07-02 @ 16:19:03
URL: http://aupairemma.blogg.se/
Postat av: Ema

Och förresten, hur fan kan man bara gå förbi någon som har fallit ihop?! Det är förjävligt, folk är dumma i huvudet!

2008-07-02 @ 16:20:02
URL: http://aupairemma.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du e för goo.. Saknar o prata me dig me..=)

Tråkigt o inte kunna snacka när man vill! :/ Meen de löser sig :P

2008-07-02 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0