Snoooozaar'n

Idag har jag nog slått nytt rekord i att snooza:P Mamma väckte mig klockan kvart över 8 för jag va tvungen att ringa till sjukhuset o fixa med en massa saker!

Det gick riktigt fort så efter typ 10 min låg jag i sängen igen, ställde klockan på 10 och somnade om. När klockan ringde vid 10 kom jag inte upp, gick bara inte:P så jag ställde om den på halv 11. Det gick inte heller. Nu är klockan 12 och jag har duschat, och har börjat käka frukost!  JAG ÄR SNOOOOZAR'N

Idag blire lunch med Rylander! Förhoppningsvis ngt riktigt gott faktiskt, typ Cecil eller ngt sånt :P

oshit, nu har Hem till Gården börjat! MÅSTE ju ses!

Läjter fuckers! ;)


Fidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0