Skumma telefonsamtal!

Inatt fick jag ett skumt telefonsamtal från Hannahs syster, Martina :P Om jag tyckte Hannah va knäpp så är det inget mot vad Martina är, haha. Efter typ en timme så dog batteriet i hennes telefon som tur va :P

Men det innan dess hade jag faktiskt hunnit att prata med Hannah också, så dagen va räddad :)

Gick och duschade nyss, jag var borta i MAX 5 min. När jag kom tillbaka hade jag 5 missade samtal från Dolt nr. Blää så irriterande när det är från Dolt nr, särskilt när det ringt så många ggr! :P riktigt irriterande. Men men, om dom ringt 5ggr så ringer dom antagligen igen.

Ikväll blir det att leka med Dennis lite tror jag, han har köpt ny bil nämligen, Jaguar !!!! haha, så nu jeflar ska vi steka ikväll;) Ska jag va ärlig så hoppas jag att ja får testa den ;) hade varit coolt o få köra Jaguar:P Men men, förstår om han inte lånar ut den till mig :)

ELKJ: Jag håller med dig totalt, Emma är heeeelt värdelös på att svara på sms, och svara i telefon för den delen:P Tur att ngn håller med mig :)

Nu ska jag se på hem till gården!

Puss på Er

Fidde!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Undra vilken idiot som ringer 5 ggr, o när du dessutom inte svarar heller! :/

Förresten fick du din fredags lyssning? Har inte fått respons på den? ;) hahaha

2008-07-18 @ 13:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0