Saknaden är stor!

Brorsan kom hem idag från Öland, först visade det sig att han snusat i typ ett halvår och att Morsan kom på honom:P MOHAHAHAHA, humor! Men sen kom det som inte var lika roligt, han hade tappat min Ipod :(  Jävla skit, hade tänkt ha med den till Rom ju. Men ja det sket ju sig ganska ordentligt. Men han ska få köpa en ny, och han ska få slava för mig tills jag har en ny Ipod i handen!

Har jag tur så blir det att åka till Oskarshamn ikväll och kolla på Blindside, men ja. Har inte hört något än så det blir väl antagligen inget, men det hade varit kul och se dom igen. Dom är jäkligt bra!

Har suttit ute och solat ett tag nu. Räcker för mig tror jag:) Blev lite röd idag igen:P hehe

Salibaba tjatar om att vi ska till jkpg, men det är fan för varmt för det, har ändå inga pengar till att åka dit.
Jävla försäkringskassan ringde igår, får inte betalt för dom två första veckorna som jag var sjukskriven för jag var inte anmäld till Arbetsförmedlingen då. Men va fan jag var ju ändå sjuk! Skitsamma egentligen, orkade inte hålla på o tjajta med den där dryga snubben som ringde. De e fan att man måste hålla på o strida med dom hela tiden. Riktigt jävla irriterande, värst av allt är ju att det kommer vara så resten av mitt liv.

Nähä, om man ska försöka svalka sig lite kanske?

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0