Panik Panik och lite panik!

idag vaknade jag vid typ tolv. Hade fått sms av Emma, så hade hon skrivit om tröjorna och frågade om det var rätt nummer, Hon undrade om Walcott nr 32 va rätt, Jag fick panik:P För det va feeeeel! Theo Walcott har bytt till nr 14 nämligen! Så jag skickade ju som det skulle va! Det levererades inte! så ja skickade ett till, det levererades inte heller! Då blev jag orolig faktiskt:P Så jag tänkte jag ringer!  Då fick jag en vänlig röst i luren som sa, "the number you have dialed can not be reached" PANIK på riktigt, tänk om det blir fel nu!

Men som tur va så ringde Emma efter en liten stund:) Så nu är det nog rätt tror jag:) haha! vi får väl se!

Har precis varit o tränat nu hos das Sjukgymnast. Han e knäpp i huvudet:P fast på ett bra sätt! Skit rolig! Har tränat hos honom sen jag va 6 år ungefär så vi känner varandra ganska bra nu:P haha helt cp:P

Nu blir det kaffe och Sjunde Himlen ;)


Puss på Er


Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0