Love is in the air!

Halloj!

God morgon osv osv osv, Jaa det är väl inte direkt morgon när klockan står på 13:31 men va fan;)

Pratade med Hannah igår kväll, det var nog nytt rekord för oss när det gäller att prata i telefon:) Hoppas hon kan ta sig hit snart faktiskt :)

Ikväll blir det film hos Jossan! jag hoppas på Morgan Pålsson men hon snackade om ngn brödrost:S vet i fan! vi får väl se!  Ska köra på morsan o dom ikväll me, kan va intressant, NOOOOOOT!

Imorgon mina damer o herrar ska Familjen Andersson på något som jag inte varit på sen jag gick på Högstadiet, vi ska på STCC i Falkenberg! Det ska bli riktigt roligt faktiskt :) Marianne som fixat biljetterna genom hennes dotter som jobbar på Perelli! Så Marienne och hennes Man Roland ska me också! Så det blir en hel dag på Söndag, ryktas om att vi ska iväg sjuuukt tidigt imorgon me!

Nu ska jag dricka lite kaffe o försöka vakna till lite!

Puss på er

Fidde

Kommentarer
Postat av: Hannah

De va toppen! O jag fick dessutom hör din version av spicegirls ena låt :P Hahah ;)

2008-07-12 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0