Lördag!

Kom inte i säng riktigt när jag ville  inatt:P eller jo det kanske va precis det jag ville? hmm? iaf så stod klockan på 04:16 när jag la mig! Men det var det värt :)

Så idag kom jag inte upp förrän runt 14!  Men det spelar liksom ingen roll, har ändå inget planerat idag! Jag ska ta och duscha och raka mig, det är det enda! Nej vänta förresten. Idag är det Scrubs marathon :D woohoo, 6:an sänder scrubs marahton från klockan 18 och framåt! DET  ska jag se :) jag ÄLSKAR scrubs!:P

ELKJ från och med nu ska jag använda dig som syndabock! Jag ska skylla precis alt på dig! Varför har jag inga rena kalsonger, ELKJ's fel, Varför har vi global Uppvärmning? ELKJ'S fel ;) Hahahahahahahaha.


Nu ska jag ta och duscha, eller ja efter jag druckit upp kaffet!

Puss på Er, särskilt till Hannah:)

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0