Like a Rock!

tjoho everybody!

Idag är det tydligen Måndag igen! och det är bara 27 dagar och 12 timmar innan jag och Dennis sätter oss på flyget och drar till Roooomaaa :)  Ska bli sjukt kul! Taggar mer o mer faktiskt!

Denna veckan kommer EMMMAAAA hem:D då blire glass!! Mjukglass i Lekeryd är planen! Nu vet du Emma! Och du! Jag måste visst skylla på ELKJ! jag har kommit fram till att hon är den perfekta syndabocken ;) haha! :) Men det är inget personligt! Tycker hon är ganska rolig osv! Men uppkomsten till allt ont kommer från ELKJ ;P
 
Men det är bara om hon kommer ihåg att köpa tröjorna;)

Funderar på vad jag ska göra ikväll? har suttit på rummet hela helgen känns som om jag borde göra ngt:P Någon som har ett förlsag?

Ska se om martin vill hitta på något sen! Han kanske vill spela FM:P vem vet;)

Puss på Er

Fidde


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh! glassen i lekeryd är verkligen godast i världen!

2008-07-07 @ 19:05:27
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0