Lära sig något nytt?

Fick en liten uppenbarelse när jag satt och lyssnade på musik precis! jag är inte musikalisk för fem öre! Men jag skulle vilja lära mig att spela något! Så jag har bestämt mig att försöka lära mig spela något. Typ gitarr?

Gäller bara att hitta en lärare som har tålamod med mig, Martin kanske? Han lyckades ju lära mig Matten på Gymnasiet så han borde kunna lära mig de me :P Så Martin, jag vet att du läser bloggen, Vill du lära mig att spela gitarr??

Puss på Er

Fidde "Guitarr hero" Andersson:P


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag kan lära dig spela munspel?! :P Hahahah

2008-07-09 @ 07:41:14
Postat av: Martin

Fixa en gitarr och nya öronproppar till mig så löser vi det...

2008-07-10 @ 11:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0