Kungen!

Japp, då var det avgjort! Jag är kung över Saliba! ;) haha! Han hade inte en chans när jag spännde musklerna på Forza :P

Idag har Martin varit här o druckit kaffe och tjötat, men jag tror han bara utnyttjar mig för att kunna läsa tidningen, för det är fan det enda han gör när han är här:P

Blev sent igår natt igen, klockan närmade sig 4 innan jag kunde somna, Jävla ben:S Råkade ringa och väcka Hannah också:) Men hon sa faktiskt att hon skulle vara vaken! Men kul o höra henne nyvaken:)

Blir ett litet snabbt inlägg nu, måste dra o duscha o fixa lite :)


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Utsugaren Martin?

Stackars lilla dig att jag kommer, håller dig sällskap OCH bjuder på nybakade chokladmuffins!

Otacksamme lille fjärt!

2008-07-25 @ 18:00:44
Postat av: Hannah

haha schoull po dig alltså, ringer o väcker en stackars människa mitt i natten ;) hehe Nä de va faktiskt trevligt :)

2008-07-25 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0