Hola Amigos!

Idag äre Onsdag tydligen! Vaknade vid halv 12 när Martin ringde för att berätta att han körde bakom mamma! Men tur var väl det för jag skulle klippa mig klockan 13! Så ja nu sitter jag o svettas på mitt rum (för värmen är tillbaka) nyklippt och väntar på att Hannah ska hitta en telefon hon kan låna så vi kan tjöta en stund med varandra! Men idag får det INTE bli sent för jag måste till Stan imorgon och få tag i ngn på den förbannade försäkringskassan! Dom e ta mig fan omöjliga!

Vill passa på att hälsa till  ELKJ (EmmasLondonKompisJonna) som tydligen fått någon allergisk reaktion! Krya på dig trots att du hotar mig här på bloggen! =)

jaa jag har väl egentligen inte mycket mer att skriva idag! Men kommer jag på ngt mer så får jag väl slänga iväg ett inlägg till!


Puss På Er


Fiddelino

Kommentarer
Postat av: ELKJ

Tack fidde! Det är bättre nu.. :) Och du får helt enkelt tåla ett hot då och då tror jag.. Jag gillar mitt nya smeknamn förresten! :) Hej från London och Emmas soffa där jag hänger just nu.

2008-07-03 @ 14:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0