Han kommer bli saknad!

Det kom totalt oväntat, helt utan förvarning rycktes han bort från oss! Zach Braff lämnar Scrubs! Jag menar vad är Scrubs utan J.D? INGENTING! Det är ju han man skrattar åt, det är han man lider med när det går åt skogen för honom, vilket det ofta gör :/ Tror inte Scrubs kommer finnas så länge till nu när han försvinner även om dom lovat att fortsätta sända!

DU KOMMER VA SAKNAD J.D iaf av mig......

Sitter o dricker lite kaffe nu och försöker smälta nyheten, tror jag ska vädra min bil lite. Har inte kört med den på ett jäkla tag faktiskt. Jaa, så får det nog bli faktiskt!

Kunde bara, Emma "svara på sms vad är det" bergström höra av sig om vi ska fika imorrn så hade det varit Fantastico:P Ryktas om att hon vill träffas tidigt så man måste väl gå o lägga sig hyfsat idag så man orkar. Jaja, har hon inte hört av sig vid 21 så ringer jag;)  Om ni inte vet om det så har jag en kraftig fobi för att prata i telefon, känns alltid som man stör när man ringer så jag skickar Oftast hellre ett sms. Måste öva på att ringa faktiskt..... :/ Det är ett problem på riktigt ibland!

Nu ska jag ut o rasta Birgitta ;)


Puss på Er

Fidde

Kommentarer
Postat av: ELKJ

Den dar Emma. Usel pa att svara pa sms, det ar exakt vad hon ar! :)

2008-07-17 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0