Fuck Armageddon this is My Hell!

Jag som trodde att det inte kunde bli mkt värre igår! Oj va fel jag hade. Idag är det riktigt åt helvete! Kan inte gå alls! Kroppen vill inte fungera, och det värsta är att det inte är så långt kvar tills jag ska åka till Rom. Kan ge mig fan på att jag kommer få halta runt där i en vecka :(

DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP DEPP

Sen är det ngt som bekymmrar en viss person men jag kan inte komma på vad det är! :/ Retar mig lite eftersom jag vill finnas till o hjälpa! Helvete allt e deppigt :/

Skulle grillat med Martin och annat folk ikväll men jag får nog hoppa över det. Känns inte mycket lönt, man är inte så social när man mår dåligt! Så är jag otrevlig nu gott folk så finns det en förklaring och det kallas Reumatism!! Så jag ber om ursäkt redan nu om jag är taskig mot ngn!


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0