Fortfarande gött!

Vädret håller i sig:) Och det gör Humöret också! :D

Igår var jag ensam hemma för första gången på mycket länge :D det va riktigt skönt faktiskt! Kunna sitta o lyssna på musik tills man skulle sova:) Fast iofs tillbringade jag hela kvällen med att prata i telefon med Hannah :) Ohfan, det verkar som hon faktiskt kommer nästa vecka! :) Jag hoppas iaf!

Idag blir det TV-spel med Salibaba! Sen ska jag nog kolla film med Jossan idag med. Måste ju passa på innan hon flyttar till Umeå nu. Gött att hon bestämde sig tycker jag, Du gör heeeeelt rätt Jossan :)

Nää, nu ska jag duscha o fixa lite. Sen ska Salibaba få se vem som är kung på Forza;)


Fidde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0