Fiddelino VS Försäkringskassan TKO

Sådär! Äntligen fick jag tag i försäkringskassan! Inte fel alls! Nu är det mesta fixat, nu måste jag bara ringa sjukhuset imorgon och fixa ett intyg att jag är tillräckligt sjuk för att vara sjukskriven men samtidigt tillräckligt frisk för att åka till Rom:S Var det ngn som hängde med på det?? :P

Idag släpps Arsenal's nya tröjor inför nästa säsong! Förhoppningsvis kommer Emo ihåg att shoppa loss åt mig innan hon åker hem :) Annars lär jag fan inte bjuda på glass ;)

Pratade med Hannah igår kväll :) Myyyyys! Jag måste ta mig i kragen och åka till T-borg ngn gång nu!!!  Det vill säga om man är välkommen ;)

Nu äre Ellen Show vilket inte är helt fel!  Nu när det är så jäkla varmt igen måste man planera dagen! Det gäller att sitta på mitt rum till solen når min sida på huset, För när den väl gjort de så går det knappt att sitta på mitt rum förrän den gått ner! Det blir helt sjukt varmt alltså!


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Hannah

Stanna där du e så kommer jag till A-berg ;)=) hehe

2008-07-04 @ 00:42:45
URL: http://hannnah90.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0