Fiddelino i den flygande Köttbullen

Okej, jag vill ogärna klaga på värmen, Men saaataaaan så varmt det är! Mitt rum är som en bastu! Helt sjukt alltså.

Dagen har med andra ord tillbringats i skuggen! : ) Läste nästan 100 sidor i Stiegs mästerverk. Sen ringde Hannah och väckte mig när jag hade däckat i solstolen :) Men vi hann inte prata så mkt eftersom jag skulle ut o köra vår flygande köttbulle:D

Det är pappas brittiska Austin A35 från typ 1956, haha den ser precis ut som en köttbulle, och jäkligt konstig o köra:) Men det var roligt! Hoppas faktiskt på att jag får köra den lite oftare, men vi får väl se:)

Och Hannah, jag menade ju inte det där med Ipoden innan:) Det lät bra bara helt enkelt;) haha!

Nu ska jag dricka en jäkla massa kallt vatten eller kanske bada i det helt enkelt:S

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0