Drama i Anneberg!

Eller ja, inte I Anneberg:P Snarare i Knapparp. Albin och jag va ute och åkte i Birgitta i natt. Vi åkte vägen över ett ställe som heter Knapparp när vi såg två grävlingar som vi ville vända och kolla på:P jaa jag vet att det låter "bonnigt" Men en grävling ser man inte så ofta levande lix:P Så jag åkte till vägens slut och skulle vända i ett kors där, När jag snurrat runt så var jag väldigt nära gräskanten och självklart diket. Men jag sa ääääääääh de går:P Det gjorde de inte!

Efter att jag och Albin försökt själva i en kvart eller ngt att få upp bilen gav vi upp. Vår första tanke va KAKA!! Men han e ju Festar'N. Som tur va så är inte hans bror o far det! Thomas o Conny D! Vilka hjältar i natten:D Dom åkte ut o hjälpte oss. Fast deras lilla Opel Astra hade inte så mkt att säga till om när det gällde att dra upp Birgitta ur diket. Så det blev att ringa på Assistans igen, Denna gången till Johan :P Så han fick komma med ngn Jeep-aktig grej! Så efter en halvtimme ungefär var vi uppe ur diket igen:D

Så jag vill passa på att Tacka Kaka, Conny, Thomas och Johan för hjälpen! Det va riktigt schysst gjort :)

Tyvärr hade jag inte med mig kameran annars hade jag ju fotat det hela :P haha! Men så är det, när det väl händer ngt så missar man ett fototillfälle. Det har Albin lärt mig ;P

Idag blir det middag med Farmor och Farfar på Sandsjöbaden! ;) inte fel alls! Så ska väl ta o klä på mig o fixa lite snart. Ska hämta dom vid klockan 12!

Så Later Fuckers;)

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0