Booooring

Nu är det tråkigt. Har legat i sängen nästan hela dagen! Det suger :/  Ingen av dom bloggarna jag följt nu i över ett år blir uppdaterade. För både Emma och Jonna har ju återvänt till Svea Rike. Sen en stor anledning till att det är tråkigt är att Hannah inte är online! Har knappt pratat med henne idag :(  Men jag fick ett roligt mms av henne när hon lärt sin kusin som är ungefär 3 år tror jag att säga Hej Fjedjik :D haha de va riktigt gulligt faktiskt! :) Har lovat o lära henne en massa fula småländska ord när jag träffar henne :)

usch, va fan ska jag hitta på? knappt kul o spela Football Manager längre, och dåå är det kris!! På riktigt!

HANNAH! KOM IN PÅ MSN :/

Puss på Er, särskilt till söthannah:)

Fidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0