Australien?

Idag har jag träffat min kusin, eller ja det är inte min kusin. Det är min Mammas kusin men hon är bara ett par år äldre än mig så jag säger att det är min kusin:P

Saken är den att hon bor i Australien, så hon tyckte att jag skulle komma och hälsa på! Man blir sugen alltså, har alltid velat åka dit så jag tror jag ska planera en sådan resa när jag varit i Rom, så nästa är kanske man åker till Australien:)

Ikväll kommer DM och Saliba hit, blir nog att grilla lite Dennis korvar o chilla lite :) Trevligt trevligt :)

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag och DM drar till ROM! :) fan börjar bli taggad alltså, ska bli så sjukt kul att åka iväg lite : ) tänk o se Vatikanen, Colosseum, forum Romanum :D Jag e taggaaaaaaaaad:D haha! Pratade med min mammas andra kusin nu som bor med sin pojkväns släkt i italien just nu, det var 38 grader i Rom :S  Lagom. hehe!

Såg 128 idag när det gäller Regnr :) tog ett tag men äntligen dök den upp;) så om ngn vet vart 129 är så kan ni ju säga till :)

Nu ska jag kolla på Jerry Springer ! ; )

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Hannah

Säg inte att du oxå kollar efter bilars registreringsnummer :O Sjuuukt jue :S hahaha :P

Jag e på 143 =)

2008-07-29 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0