The worst day since yesterday!

Ingen bra dag idag, Har jävligt ont i kroppen. Somnade nog inte förrän 4 inatt! Helvete när ska det ge sig egentligen? Trött på det här! Riktigt trött!!

Sen vill jag skicka en liten krya på dig hälsning till Hannah:) Hon är sjuk och mår riktigt dåligt så krya på dig Sötnos :)

Jag behöver kaffe, 20 spänn till den som kokar kaffe åt mig!!!

Imorgon kommer Emma hem :D tror jag? jag brukar ha fel när det gäller datum men jag tror det va den 10:e :D woohoo då blir det glass ;) Om hon hinner träffa mig vill säga! Men jag hoppas på det !:P

Puss på Er, särskilt till Sjuklingen :)

Fidde

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack Tack =) Hoppas du mår bättre snart me!!

Och jag hade gärna lagat kaffe åt dig, gratis dessutom ;) hehe

2008-07-09 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0